FB FB YouTube Контакти
Національний реєстр
Всеукраїнський реєстр пацієнтів з життєвозагрозливими захворюваннями серця

МЕНЮ

Часті питання про віддалений моніторинг імплантованих пристроїв

Чи можна брати монітор пацієнта з собою у подорож?

Так. Монітор невеликий за розміром та вазі, його можна легко упакувати. Завдяки простоті налаштування та використання, а також глобальному доступу до мобільного зв‘язку, монітор зручно використовувати у подорожах. Ви зможете без проблем пройти з ним контроль безпеки в аеропорту. Не забудьте взяти з собою ідентифікаційну картку пристрою на випадок, якщо у працівників служби безпеки аеропорту виникнуть будь-які питання. Для того, щоб перевірити дію мобільного зв‘язку в регіоні України, куди Ви плануєте подорож, скористайтеся посиланням.

Чи можна подорожувати з монітором пацієнта в інші країни?

Так. Завдяки використанню глобальної технології стільникового зв‘язку, його можна застосовувати в великій кількості країн, де є сигнал мобільного телефонного зв‘язку.

Якщо для відправлення даних мені не потрібна звичайна телефонна лінія чи мобільний телефон, тоді як функціонує мій монітор?

В дійсності монітор імплантованих електрокардіостимуляторів та ІКД оснащений основними компонентами, які забезпечують можливість підключення до системи стільникового зв‘язку після згоди з оператором мобільних мереж Vodafone. Обслуговування надається за наявністю мобільної мережі.

Чи можна відключати монітор пацієнта MyCareLink від мережі живлення?

Час від часу на ваш монітор будуть завантажуватися оновлення його програмного забезпечення, тому він має бути постійно підключеним до мережі живлення.

Разом з цим монітор MyCareLink є портативним приладом, і його можна відключати від мережі живлення для використання в різних місцях, наприклад у подорожі.

Чи існує який-небудь ризик перешкод між монітором пацієнта та іншими приладами?

На час передачі даних виробники рекомендують відключати телевізори, комп‘ютерні монітори, мобільні телефони та інші бездротові прилади (особливо прилади типу Bluetooth), які знаходяться в межах 2 метрів від монітору пацієнта MyCareLink. Разом з цим, в будь-якому випадку не варто хвилюватись, це не призведе до поломки пристрої, просто передача даних може бути не успішною.

Коли варто передавати дані, які зчитані з мого ШВРС чи ІКД?

Дані варто передавати відповідно з вказівками Вашого лікаря.

Чи відправляє монітор пацієнта MyCareLink дані у мій лікувальний заклад кожного дня?

Як правило, ні. Дані передаються у відповідності з графіком передачі даних або вказівками Вашого лікаря. Але в разі клінічної необхідності можливо налаштувати таку періодичність.

Як дізнатися чи правильно виконана передача даних монітором MyCareLink?

Після успішної передачі даних з Вашого пристрою на екрані монітора відобразиться зелена «галочка». Якщо Ви не помітили зелену «галочку», зверніть увагу на дату, яка відображена на екрані, котра позначає, що передача даних виконана успішно.

Чи потрібно мені брати з собою монітор, їдучи з домівки на декілька днів?

Це залежить від конкретної ситуації і Вам слід обговорити це зі своїм лікарем.

Що означає палаюча лампочка збоку монітора MyCareLink?

Палаюча лампочка збоку монітора вказує на те, що монітор підключений до джерела живлення і готовий до використання.

У мене вдома безпровідний доступ до Інтернету. Чи буде мій монітор створювати для нього проблеми?

Монітор імплантованих електрокардіостимуляторів та ІКД не повинен створювати проблеми для безпровідного доступу до Інтернету, якщо знаходиться на відстані не менше 2 метрів від пристроїв Вашої безпровідної домашньої мережі.




Всеукраїнський реєстр пацієнтів з життєвозагрозливими захворюваннями серця
Угода користувача про використання сайту та програмного забезпечення
Угода про конфіденційність та захист персональних даних
Перевірити або завантажити сертифікат